مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی

آموزش برند دوره برند کلاسهای برند آموزش برند سازی

مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی

آموزش برند دوره برند کلاسهای برند آموزش برند سازی

مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی

آموزش برند دوره برند کلاسهای برند آموزش برند سازی
مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی
رند سازی خدمات برند سازی کالا برندسازی درون سازمانی برندسازی و بازاریابی اینترنتی برندینگ, مقالات برند
09121724677
09128724677
مدرس برند
بهزاد حسین عباسی
behzadabbasi.ir

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مدرس مدیریت استراتژی های برند  استاد مدیریت برند 

مدرس مدیریت استراتژی های برند

مدیریت استراتژی های برند در فضای ذهن

نقطه آغازین برای تمامی برندها توسعه آگاهی برند است. آگاهی لازمه تمامی بازارهاست، ابتدا به این خاطر که ذهنیت ریسک خرید را کاهش می دهد و دوم اینکه در بسیاری از بازارهای با درگیری-پایین می تواند خرید را در پی داشته باشد. همچنین لازم است که مصرف کنندگان دریافت هایی را در خصوص کیفیت عملکرد برند توسعه دهند و این دریافت ها با گروه محصول و استانداردهای اعمال شده بواسطه رقابت مقید می گردند. این به درک عمومی پذیرش محصول مربوط می شود . این دو دریافت در کنار یکدیگر ریسک خرید مصرف کننده را کاهش می دهند و ما می توانیم بگوییم برندی که به سطح معقولی از هر دو عامل دست یابد به مرحله 1 برند وارد شده است. داده های میلوارد براون نشان می دهند که برای بسیاری از برندها بخش قابل توجهی از مصرف کنندگان هرگز ارتباط خود را به ماورای  این نقطه توسعه نمی دهند.

برای اینکه یک برند به مرحله 2 برند وارد شود دوعامل مهم مورد نیاز است، درک تمایز و تناسب شخصی. برای اینکه یک برند بواقع از سوی مصرف کننده از سایر برندهای رقیب متمایز به نظر برسد، سه باور باید شکل بگیرد، اینکه برند با سایر برندها فرق دارد (چه مثبت چه منفی)، اینکه این تفاوت منحصر به برند می باشد و اینکه مشخصا ارزش بهای بیشتر را داشته باشد. انبوه داده های یانگ و روبیکم اشاره می کنند که تمایز نه فقط در ساخت برند بلکه در موفقیت برند نقش اصلی را دارد و این نقش همچنان ادامه خواهد داشت چراکه کاهش تشخیص تمایز اغلب اولین نشانه ای است که یک برند بالغ و موفق دچار افت شده است. از این رو یکی از کلیدهای فهم مدیریت یک برند بالغ این است که از درک تمایز اطمینان یابد.

تناسب به این معنی است که برند چیزی در خود دارد که برای مصرف کننده مناسب بوده یا با آن مرتبط می باشد. داده ها نشان می دهند که تناسب کلید نفوذ به خانه ها و اندازه فرانشیز بوده و لذا به بخش بازار یا بخش هایی که برند با آنها ارتباط دارد مرتبط می باشد. برندهای جدید و موفق بر روی نمودار رشد بیشتر تمایز را به نمایش می گذارند تا تناسب، و چنین می نمایند که مصرف کنندگان برند را در رقابت برجسته تر می یابند، از این رو هدف اولیه مورد توجه قرار گرفتن است. با این حال، این توجه باید در مرحله بعد به مزایایی تبدیل شود که با سبک ویژه مصرف کننده همخوانی داشته باشد. داده های یانگ و روبیکم نشان می دهند که تناسب، محصول طبیعی تمایز نیست: در ایالات متحده تقریبا هیچ ارتباطی بین این دو عامل وجود ندارد. برندهای پُر سود ممکن است اغلب تمایز بالایی کسب کنند اما از تناسب پایینی در بین عموم آدم ها و تناسب بالایی در بین بخش هایی خاص برخوردار باشند. به این ترتیب رسیدن به مرحله 2 برند می تواند به معنی یک برند پایدار و سودآور باشد و این احتمال وجود دارد که اغلب برندها از این مرحله فراتر نروند.

 مدرس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

استاد زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

سخنران زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

تدریس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

آموزش زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

برای رسیدن به مرحله 3 برند دریافت های بیشتری باید در ذهن بازار توسعه بیابد: اعتبار اجتماعی و پیوند احساسی. اعتبار اجتماعی به دریافتهایی مربوط می شود که به نحوه نگرش دیگر آدم ها به برند می پردازد و یک عامل اجتماعی-فرهنگی است چراکه بر ترکیب یا تفریق اجتماعی دلالت دارد. بنابراین همچنانکه برند را بطور شخصی یا اجتماعی تجربه می کنیم، گستره وسیعی از ظرافت های دریافتی به حوزه های پرمایه ای برای مطالعه و اقدامات مدیریتی تبدیل می شوند. پیوند احساسی به توسعه ارتباط مصرف کننده-برند می پردازد که عمدتا بر تجربه شخصی برند استوار بوده و بطور مشروح و از جنبه معنی شخصی برند در فصل 4 در مورد آن صحبت شده است. همچنانکه یک برند در طول زمان ساخته می شود، مصرف کنندگان به مرور با آن احساس نزدیکی، اطمینان و اعتماد می کنند، بگونه ای که اگر بواسطه تجربه و دریافت های شخصی دیگر افراد از یک برند آنها نیز با برند پیوند احساسی برقرار نمایند انتظار خواهیم داشت در نهایت آنها نیز به برند اعتماد زیادی پیدا کنند. توجه داشته باشید که پیش از بوجود آمدن اعتماد مصرف کنندگان نیاز دارند مکررا برند را تجربه کنند تا نسبت به پیش بینی پذیری و قابلیت اتکا آن ا

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ

مدیریت برند (Brand Management)، برنامه‌ی کاربردی تکنیک‌های بازاریابی یک محصول خاص، خط محصول و یا برند است. هدف از این نوع مدیریت، افزایش ارزش محصولات برای مشتریان و در نتیجه کسب حق امتیاز برای آن محصولات است. بازاریابان، به آرم تجاری به عنوان وعده‌ای می‌نگرند که درباره‌ی کیفیت مورد انتظار مشتریان از محصولات به آن‌ها داده شده است.

این امر ممکن است باعث افزایش میزان فروش شود. همچنین با مدیریت برند، تولید کنندگان می‌توانند محصولات را با قیمت بالاتری به فروش رسانند. ارزش برند با میزان سود حاصل برای تولیدکنندگان سنجیده می‌شود. این امر ناشی از ترکیبی از افزایش میزان فروش و افزایش هزینه‌هاست.

استاد برندسازی

استاد برندسازی

یک برند خوب باید این ویژگی ها را داشته باشد:

 از لحاظ قانونی قابل پشتیبانی باشد.

تلفظ آن ساده و روان باشد.

 به خاطر سپردن آن آسان باشد.

 شناسایی و تشخیص آن کار دشواری نباشد.

 توجه افراد را جلب کند.

مزایای استفاده از محصول را در خود داشته باشد.

 پیام محصول و یا شرکت تولید کننده را به همراه داشته باشد.

 مدرس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

استاد زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

سخنران زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

تدریس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

آموزش زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

موقعیت محصول را در میان محصولات رقیب مشخص سازد.

هزینه‌ی یک برند خوب، بیش از هزینه‌ی سایر محصولات عادی دیگر است. یک علامت تجاری اقتصادی اغلب بخش‌های منعطف بازار را در برابر قیمت مورد هدف قرار می‌دهد. یک علامت تجاری رقابتی و جنگ‌جویانه برای مقابله با تهدیدهای رقابتی ایجاد می‌شود. زمانی که یک برند برای چند محصول متعدد به کار برده می‌شود، به عنوان یک برند خانوادگی شناخته می‌شود. وقتی که تمامی محصولات یک شرکت، هر کدام دارای برند مجزایی برای خود هستند، به شناشه منفرد مشهور می‌شوند.

زمانی که شرکتی از یک برند به همراه برند دیگری که پیش از این به کار گرفته می‌شده برای معرفی محصول و یا خط محصول جدیدی استفاده کند، به یک اهرم تجاری مشهور می‌‌شود. زمانی که فروشندگان بزرگ، محصولات را از تولید کنندگان خریداری می‌کنند، برند خود را بر روی آن محصولات قرار می‌دهند که به آن، برند خصوصی می‌گویند. علامت‌های تجاری خصوصی ممکن است با نام اصلی که تولید کنندگان برای محصولات در نظر می‌گیرند، تفاوت زیادی داشته باشند.

انطباق برند به کاهش تعداد علامت‌های مخصوص هر شرکت می‌انجامد. برخی از شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا برند بیش‌تری را برای محصولات متعدد و گوناگون خود ایجاد کنند. آن‌ها این کار را انجام می‌دهند تا میزان فضای اختصاصی برند رقیب را کاهش دهند. اما از آن جایی که ممکن است این اقدام، استراتژی مناسبی نباشد، بنابراین بسیاری از شرکت‌ها تصمیم می‌گیرند تا ارتباطی منطقی میان نام‌ها تجاری گوناگون خود برقرار سازند.

بسیاری از مدیران برند خود را محدود به اهداف و مسایل مالی می‌کنند. آن‌ها مسایل استراتژیک را با این تصور که مسئولیت آن بر عهده‌ی مدیر ارشد است، نادیده می‌گیرند. اکثر مدیران برند، خود را محدود به اهداف کوتاه مدت می‌کنند، زیرا بسته‌های محصولات آن‌ها برای مدتی کوتاه و محدود طراحی شده‌اند. باید اهداف کوتاه مدت را گامی مهم به سوی اهداف بلند مدت به حساب آورد.

در شرکت‌هایی که دارای متنوع سازی محصولات هستند، ممکن است هدف از ایجاد برخی از نام‌های تجاری با سایر نام‌ها مغایرت پیدا کند و یا بدتر از آن ممکن است اهداف شرکت با نیازهای برند مغایر باشند.

همچنین لازم است مدیر نام تجاری از استراتژی‌های مدیریت ارشد اطلاع داشته باشد. چنانچه مدیریت شرکت قصد داشته باشد از بازاریابی بلند مدت استفاده کند، به کارگیری جریان پرداخت هزینه‌ها به صورت کوتاه مدت، اشتباه بزرگی خواهد بود.

بسیاری از مدیران برند در زمان هدف گذاری، اهدافی را در نظر می‌گیرند که عملکرد واحد خودشان را نسبت به کل سازمان بهبود می‌بخشند

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ

مدرس برند و برندسازی قدرت برندسازی و بازاریابی شرکت Apple

 مدرس برند و برندسازی 

مدرس برند و برندسازی

قدرت برندسازی و بازاریابی شرکت Apple در زمینه رشد و توسعه برند و لوگوی شرکت اپل را با یک مثال بسیار ساده اما جالبی بررسی می کنیم.


رشد و توسعه برند و لوگو یکی از اهداف اولیه تمامی شرکت های دنیا می باشد، اما در عمل تعداد کمی از شرکت ها هستند که در این زمینه موفق هستند. شرکت اپل یکی از این شرکت ها می باشد.


قدرت برندسازی و بازاریابی شرکت Apple


تنها کافی است در گوگل و در بخش  image یا همان عکس ها کلمه Apple را که همان معنی سیب می دهد را جستجو نمایید تا در کمال تعجب ببینید به جای اینکه عکس نخست گوگل عکسی از یک سیب طبیعی باشد لوگوی شرکت اپل وجود دارد!


قدرت برندسازی و بازاریابی شرکت Apple در زمینه رشد و توسعه برند و لوگوی شرکت اپل را با یک مثال بسیار ساده اما جالبی بررسی می کنیم.  قدرت برندسازی قدرت برندسازی و بازاریابی شرکت Apple

قدرت برندسازی و بازاریابی شرکت Apple در زمینه رشد و توسعه برند و لوگوی شرکت اپل را با یک مثال بسیار ساده اما جالبی بررسی می کنیم.

به نظر شما چه سطحی از برنامه ریزی و صد البته خلاقیت در بازاریابی اینترنتی وجود داشته که لوگوی اپل جایگزین عکس سیب شده است؟


سرویس سئو یا همان بهینه سازی سایت زیرمجموعه های برندسازی و بازاریابی اینترنتی می باشند. برای مثال سرویس  Sitemap Directory یکی از روش های افزایش رتبه سایت مخصوصا برای وب سایت های تجاری و سایت های شرکتی می باشد.

 مدرس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

استاد زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

سخنران زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

تدریس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

آموزش زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

برند اپل یک سیب گاززده می باشد.


زنده یاد استیو جابز بنیانگذار شرکت اپل در امریکا بود.


گوشی آیفون یکی از بهترین محصولات شرکت اپل می باشد که در تمامی دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد.

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ

متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی تجاری

 مدرس برندسازی تجاری   استاد برندسازی تجاری

مدرس برندسازی تجاری

 متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی تجاری یکی دیگر از روش های موجود برای بهبود اعتبار و اعتماد به برند در صنعت بازاریابی و تبلیغات می باشد.

  مدرس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

استاد زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

سخنران زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

تدریس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

آموزش زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

روز تولد شاید مهم ترین روز برای هر انسان مجرد باشد! انواع فال و طالع بینی روز و ماه تولد در این زمینه وجود دارند که نشان از اهمیت روز تولد برای هر فرد و خانواده او دارند. بنابراین به یاد ماندن روز تولد برای دیگران به منزله توجه به او می باشد. به همین خاطر شکرت های تجاری با بهره گیری از این شیوه در صدد توسعه برند خود هستند.


 


متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی تجاری


متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی  متن تبریک تولد متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی تجاری

متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی

چند روز قبل روز تولد من بود و پیام های تبریک و شادباش به مناسب روز تولدم را دریافت کردم . به جز خانواده و دوستان نزدیک، بانک ها نیز از جمله پیام دهندگانی بودند که سالروز تولد مرا شادباش گفته بودند که با هم متن پیام تبریک بانک ها را که در قالب پیامک یا همان  SMS ارسال شده بود را مرور می کنیم تا به بررسی آنها بپردازیم.


 


متن تبریک بانک سامان:


بانک سامان


زادروزتان خجسته و روزگارتان به سامان باد.


#با شما هستیم


Sender: +982000


بانک سامان یکی از بانک های پیشرو در بخش بانکداری خصوصی در ایران می باشد، اما متن تبریک چندان مناسبی انتخاب نشده. نبودن نام طرف مقابل، نوشتن نام بانک در بالای متن تبریک نقاظ ضعف بزرگ این پیامک تبریک می باشد. اما متن روزگارتان به سامان باد شاید یکی از خلاقیتهای بسیار اثربخش در این متن تبریک می باشد.


متن تبریک تولد بانک تجارت


*بانک تجارت بانک فردا*


تبریک صمیمانه ما را در سالروز تولدتان پذیرا باشید.


 


متنی ساده که نام فرد در آن وجود ندارد!


 


متن تبریک تولد بانک شهر:


*بانک شهر*


آقای مهدی محمدی دهقانی سالروز تولدتان مبارک.


+۹۸۲۰۰۰۳۵۰۲


همانطور که مشاهده می فرمایید بانک شهر از یک متن رسمی، ساده و البته حرفه ای استفاده کرده است. اما پرسش این است که یک متن حرفه ای برای روز مهمی که در نقش مهمی در بخش عاطفی ذهن هر فرد دارد کافی است؟


 


و اما مورد دیگر عنوان کردن نام و برند بانک در ابتدای پیام تبریک بانک سامان، بانک شهر و بانک تجارت می باشد که بار احساسی پیامک تبریک تولد را کاهش می دهد. زیرا بسیار اهمیت دارد که در ابتدا تبریک تولد گفته شود و بعد نام فرد حقیقیث یا حقوقی نوشته شود. به بیان ساده تر پیام تبریکی که نام تبریک گوینده در ابتدا باشد حس پیام تبلیغاتی دارد تا یک پیام تبریک تولد احساس برانگیز.


 


متن تبریک تولد هایپرکلوبز:


مهدی محمدی دهقانی عزیز


تبریک و شادباش ما را به مناسبت روز تولدتان پذیرا باشید. hyperclubz.com


 


متن تبریک تولد بانک سرمایه:


مشتری گرامی

روز تولد شما را صمیمانه تبریک می گوییم

*بانک خوب سرمایه است*


 


همانطور که می بیند لفظ آقا و خانم که متن تبریک را عموما رسمی می کند وجود ندارد و یک پیام تبریک صمیمی و محترمانه می باشد.


البته جدای از این نوشتن آقا و خانم در ابتدای نام هر مشتری که می تواند مرد باشد یا زن باید در سیستم ارسال پیامک لحاظ شود تا به درستی نوشته شود. تصور کنید شما یک خانم هستید و در متن تبریک تولد از لقب آقا و یا بر عکس استفاده شود. هیچ چیز فاجعه بارتر از این نخواهد بود!


 


متن تبریک تولد بانک ملت


مشتری گرامی با آرزوی سعادت و سلامتی برای شما در سالروز تولدتان


بانک ملت


 


همانطور که می دانیم بانک ملت بیشترین مشتری بانکی کشور را دارا می باشد. و ارائه بالاترین کیفیت از خدمات با چنین حجم مشتری است که بانک ملت را تبدیل به بهترین بانک کشور کرده است. اما در متن تبریک تولد شاید باید کمی بیشتر دقت می کرد.


عدم بکاربردن نام و نام خانوادگی فرد از صمیمیت و اثربخشی متن تبریک می کاهد.


مشتری گرامی تداعی کننده نوع نگاه بانک به مشتری خود است که وی را فقط به عنوان یک مشتری نگاه می کند و ایجاد یک نگاه تجاری صرف باعث حتی تاثیر منفی در متن تبریک تولد می شود.


همچنین به نظر می رسشد در بخش دیگر متن تبریک تولد دچار اشتباه شده انجا که می گوید:


با آرزوی سعادت و سلامتی برای شما در سالروز تولدتان


به بیان ساده تر برداشت فرد این است که بانک ملت تنها برای روز تولد وی آرزو سعادت و سلامتی می کند نه برای تمامی سالها! شاید تغییر متن بانک ملت لازم باشد تا هزینه های زیادی که می کند دارای بار احساسی مثبت تری باشد.


متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی  متن تبریک تولد متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی تجاری

متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی

اما متن پیامکی تبریک روز تولد توسط همراه اول:


آقای مهدی محمدی دهقانی تولدتان مبارک! هدیه همراه اول برای روز تولد شما ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون شبکه !برای دریافت هدیه خود عدد ۴۱۱ را به شماره ۱۰ پیامک کنیدو یا کد *۱۰*۴۱۱# را شماره گیری نمایید.


Sender: +9810


 


شاید متن تبریک بالا بهترین متن در بین متن های تبریک تولد بالا باشد. طولانی همراه با هدیه رایگان یک روزه.


بانک ها یا همراه اول طبیعتا دارای مشتریان میلیونی هستند و طبیعتا هر روز چند هزار نفر از مشتریان روز تولد دارند و تصور کندی یک بانک باید هر ساله چند میلیون متن تبریک تولد ارسال نماید. پرسش این است که انجام چنین هزینه ای دارای بازخود لازم می باشد؟


 


ارسال متن تبریک تولد جدای از نقشی که در احساس مشتری دارد و باعث افزایش رتبه برند شما در ذهن وی می شود می تواند باعث افزایش فروش شما نیز باشد. برای مثال یک تخفیف ویژه برای روز تولد می تواند باعث افزایش فروش و همچنین افزایش اعبتار برند شما در ذهن طرف مقابل شود.


بدیهی است که هر چقدر برند شما در ذهن مشتری دارای اعتبار و اهمیت و پیوند عاطفی قوی تری باشد در بازار رقابت موفق تر از رقبای جدید و قدیم خواهید بود. زیرا مشتری شما یک مشتری وفادار به شما بوده و تنها محصولات یا سرویس و خدمات برند شما را خرید خواهد کرد.


بر اساس امارها حفظ متری قدیمی بسیار با اهمیت تر از پیداکردن یک مشتری تازه است. زیرا هزیه کمتری داشته و البته به آسانی اعتماد کرده و خرید می کند. در حالیکه این مورد یعنی سهولت در انتخاب و خرید برای مشتری تازه که سابقه خرید از ما نداشته و درباره کیفیت محصولات ما اگاهی ندارد به آسانی نیست و باید هزینه های بسیار بیشتری برای اعتمادسازی در ذهن بازدیدکنندگان تازه وارد ایجاد شود.


 


شاید مهم ترین پرسش در زمینه انتخاب متن تبریک تولد توسط بانک یا شرکت های تجاری این است که


متن تبریک تولد باید رسمی باشد یا یک متن ساده و خودمانی؟


متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی  متن تبریک تولد متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی تجاری

متن تبریک تولد و تاثیر آن در برندسازی

شاید همه ما می دانیم که این متن ها تسوط یک دستگاه و بر اساس روز تولد هر مشتری بصورت اتوماتیک برای انها فرستاده می شود، اما مهم دانستن یا ندانستن نیست، بلکه مورد مهم این است که در هر صورت روی مشتری تاثیر خاص خود را می گذارد و این است که اهمیت دارد.


 

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ

محتوای اثربخش

مدرس برند 

مدرس برند

می گویند محتوا پادشاه است و این کاملا درست است. زیرا شما باید بازدیدکننده را قانع کنید که شما بهترین هستید و در فضای دیجیتالی ایران که اینترنتی کُند دارد متن بهترین روش انتقال پیام و برندسازی می باشد!


یک متن مناسب که در چند جمله پیغام خود را به بهترین روش برساند کارائیش از هزار ان ویدئو بیشتر است. البته متنی که خواندنش آسان باشد و همانطور که در بالاتر گفته شد رنگ مناسب داشته باشد و همچنین هارمونی دلنشینی با رنگ پس زمینه داشته باشد.


کلمات و جملات مهم درست تر و دارای رنگ متفاوتی باشند. از کدهای h به درستی در جای مناسب متن استفاده شود.


کلمات کلیدی و پیوند داخلی و خارجی


در فرایند برندسازی اینترنتی کلمات کلیدی اهمیت بسیار زیادی دارند. وجود کلمات کلیدی در متون وب سایت باعث رشد وب سایت در نتایج موتورهای جستجو می شود. موتورهای جستجو همان جائی است که ستاره اقبال شما را درخشان کرده و باعث جلب توجه هزاران هزارن افرادی می شود که هر روز یا در آن واحد در هر گوشه از ایران یا جهان به دنبال محصول یا سرویس شما می گردند .


 


بک لینک


پیوند مهم ترین عامل موفقیت در دنیای واقعی می باشد و این قانون در دنیای مجازی هم انتقال یافته است. پیوند از سایتهای بزرگ باعث سرشناس شدن وب سایت شما می شود و پیوند از سایتهای بزرگی که در راستای فعالیت سایت شما هستند اثربخشی کار را بسیار بیشتر می کند. به این نوع پیوندها بک لینک می گویند.


برای مثال رنک سایت  www.SkilTech.org   رتبه ۶ از ۱۰ گوگل می باشد و رنک سایت  www.FutureFarmOnline.com 8 از ۱۰ گوگل .


 


اعتماد سازی و مجوزهای لازم


یک نام باید معتبر باشد تا مشهور شود. نام وب سایت و دامنه هم باید اعتبار داشته باشد تا بازدیدکننده آنرا بپذیرد. روشهای مختلفی در اعتبار بخشی به نام اینترنتی وجود دارند که روش معمول و جهانی آن استفاده از SSL می باشد.


اس اس ال یکی از پروتکل های مهم در ایجاد امنیت ارتباطات راه دور از طریق اینترنت می باشد که بازدیدکننده را مطمئن می کند که اطلاعات وی به سرقت نخواهد رفت و سوء استفاده نخواهد شد. سایتهائی که دارای این پروتوکل باشند در ابتدای آدرس انها یک S اضافه بصورت ذیل وجود دارد


https://


از نمونه های اعتمادسازی اینترنتی از نوع ایرانی را می توان به ثبت سایت در ستاد ساماندهی وب سایتهای اینترنتی www.Samandehi.ir و همچنین نماد اعتماد الکترونیک  www.enamad.ir  نام برد.


همچنین حضور در انجمن های صنفی مانند انجمن علمی تجارت الکترونیک www.ieca.ir و انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی www.eanjoman.com باعث افزایش اعتماد سازی و حسن شهرت برند می شود. علاوه بر آن باعث آگاهی بیشتر و دستیبابی به دستاوردهای روز در زمینه کسب و کار اینترنتی می شود.


اما هنوزم که هنوزه قراردادن یک نشانی دفتر کار بصورت فیزیکی و تلفن ثابت مهم ترین عوامل اعتماد سازی در اینترنت می باشد.


 

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ

حجم مناسب پیام ویدئویی و تصویری

مدرس برند

مدرس برند

در بحث بازاریابی اینترنتی و برندسازی در کشورهای خارجی عموما از ویدئوها و عکس های بسیار با کیفیت در وب سایت استفاده می شود تا بیننده و بازدیدکننده سایت را جذب کند، اما تقلید این روش بازاریابی در ایران نه تنها اثر مثبتی ندارد، بلکه تاثیر منفی نیز بر روند برندسازی و بازاریابی خواهد گذاشت.


زیرا سرعت اینترنت ایران قدرت کافی برای نمایش سریع ویدئوهای حجیم را نداشته و بصورت اسلوموشن و تکه تکه همراه با تاخیر پخش می کند که باعث ناراحتی بازدیدکننده شده و ممکن است در همان نگاه اول سایت شما را ببندد.


همچنین بدلیل قیمت بالای پهنای باند اینترنتی کاربران ایرانی میانه چندانی با ویدئوهای حجیم ندارند. چون هم وقت زیادی برای دیدنشان می پردازند و هم پول !


بانس ریت


در تجارت سنتی وجود مشتریان زیادی که داخل مغازه بودند باعث اعتماد سایر افراد می شد .


برای مثال برخی اوقات من به نقاطی از شهر می روم که شناختی درباره محیط کسب و کار منطقه ندارم. من رستورانی که تعداد زیادی از افراد در آن مشغول غذا بودن را نشانه کیفیت غذای خوب آن رستوران می دانستم.

 مدرس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

استاد زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

سخنران زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

تدریس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

آموزش زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

میزان حضور و گشتن بازدیدکننده در سایت شما یک رتبه ای دارد و ارزش سایت شما را نشان می دهد.


فرض کنیم سایت شما در رتبه اول جستجوی کلمات کلیدی مرتبط می باشد. و بازدیدکننده برای رفع نیاز خود که همانا سرویس یا محصول شماست به سایت شما آمد. بعدش چه؟


چطور می خواهید بازدیدکننده را تبدیل به مشتری کنید؟ چطور می خواهید شهرت برند خودتان را در فضای مجازی به بازدیدکننده ای که پیش از آن شما را نمی شناخت و نام شما را نیز نشنیده بود به اثبات برسانید؟


وجود محتوای مناسب باعث جذب بازدید کننده می شود و وقتی سایت شما طوری باشد که بازدید کننده حضور زیادی در سایت داشته باشد و صفحات دیگر را ببیند این از نظر گوگل به این معنی است که سایت شما ارزشمند است و رتبه خوبی به وب سایت شما می دهد.

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ

برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی

مدرس سمینار برند مدرس دوره برند مدرس مدیریت 

مدرس سمینار برند

برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی برندسازی اینترنتی برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی

برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی

در فرایند برندسازی در اینترنت، یک وب سایت اینترنتی مهم ترین نقش را داراست. اما روش های برندسازی اینترنتی در بازار اینترنت ایران کدام ها هستند؟


  مدرس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

استاد زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

سخنران زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

تدریس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

آموزش زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir


یک نام مناسب اولین نیاز یک شرکت می باشد.


نامی که ساده باشد، جذاب باشد و به آسانی به ذهن سپرده شود. نامی که تقلیدی نبوده و منحصر به شرکت خود باشد.


نام شما اعتبار دیجیتالی شما خواهد بود که بصورت دامین یا دامنه ثبت خواهد شد. دامنه آدرس اینترنتی وب سایت شما می باشد.


نامی که پیش از انتخاب خط مشی شرکت مشخص باشد که نامی داخلی خواهد بود یا آن نام در آینده دور یا نزدیک صادرات هم خواهد داشت و با مشتری غیر فارسی زبان نیز ارتباط و دادوستد برقررا خواهد کرد یا خیر.


 آدرس وب سایت حرفه ای


در فرایند برندسازی اینترنتی آدرس وب سایت در زیرمجموعه نام شرکت قرار می گیرد که باید نامی حرفه ای داشته باشد.


یک نام اینترنتی عموما با www شروع شده و به یک پسوند خاص منتهی می شود. این پسوند می تواند یکی از موارد ذیل باشد:


.com | .net | .org | .biz | …


و پسوندهای دیگری که به تازه گی بسیار زیاد شده اند و حتی برای هر شغلی یک پسوند ایجاد شده است. اما اگر پیشنهاد من را بپذیرید به شما می گویم اولویت انتخاب پسوند آدرس وب سایتتان را دات کام بگذارید!


استفاده از نام و فضای سرویس های وبلاگ دهی رایگان ضربه بسیار برگی به نام شرکت وارد می کند. چون بازدیدکننده در نگاه اول می گوید شرکتی که کمترین هزینه را برای داشتن یک وب سایت اختصاصی انجام نداده قابل اعتماد نیست!


برای راه اندازی یک وب سایت اینترنتی شما نیاز به یک نام وب سایت (دامینه) یا همان دامین Domain دارید. همچنین یک فضای مشخصی از وب سایت (هاست) و همچنین پهنای باند و در نهایت به یک طراح وب سایت و کارشناس سئو نیاز دارید.


 


طراحی زیبا  و جذب حداکثری


وب سایت شرکت شما مهم ترین ابزار در برندسازی اینترنتی می باشد. وب سایت شما تنها راه ارتباط مشتری و بازدیدکننده با شماست. پس بسیار مهم است که یک ارتباط قوی داشته باشید. یک ارتباط قوی چطور ایجاد می شود؟


زیبائی و رابطه زیبا عامل مهمی در ایجاد رابطه و استحکام آن است. رابطه ای که بازدیدکننده حس خوبی از دیدن وب سایت شما داشته باشد.


استفاده ازلوگوی مناسب و همچنین تصاویر زیبا اما مرتبط باعث جذب و کشش بازدیدکننده می شود.


اندازه و رنگ متن های موجود و هارمونی و هماهنگی مناسب آن با رنگ پشت زمینه در وب سایت برای معرفی شرکت، معرفی سرویس و محصول باید آنقدر مناسب باشند که چشم بازدیدکننده را که عامل اصلی ارتباط شما با ایشان است آزار ندهد.


رنگ ها پیغام خاص خود را دارند. استفاده از رنگ بندی مناسب با فعالیت سایت شما یعنی رفتن نیمی از راه!


همچنین استفاده از بنرهای گرافیکی زیبا باعث جذب بازدیدکننده از سایر وب سایت ها به سایت شما می شود.


 

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ

برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی

 استاد آموزش   برندینگ  مدرس آموزش برند   تدریس برند

استاد آموزش برندینگ

برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی نگاه تازه ای است به مشکلات موجود در برندسازی اینترنتی، بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی در ایران

 


چطور می توانیم برند خود را در اینترنت گسترش دهیم؟ آیا می توان برندسازی اینترنتی کرد؟ روش های بازاریابی در اینترنت چگونه است؟ چطور می توان محصول خود را در اینترنت فروخت؟


اینها پرسش هایی هستند که با خواندن این مقاله بهترین پاسخ را دریافت خواهید نمود.


برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی نگاه تازه ای است به مشکلات موجود در برندسازی اینترنتی در ایران برندسازی اینترنتی برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی

برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی نگاه تازه ای است به مشکلات موجود در برندسازی اینترنتی در ایران

هر چیزی در دنیای امروز ما برای خود یک نام دارد. حتی وقتی یک سیاره یا ستاره کوچک در کهکشان ها یافت می شود برای آن یک نام می گذارند.


اما چرا ما هر چیزی را نامگذاری می کنیم؟


برای اینکه بتوانیم آنرا بشناسیم. وقتی یک نامی بسیار مشهور شود دیگر همه آنرا می شناسند و وقتی شناخت حاصل شود یک نوع نگاه خاص نسبت به آن شکل می گیرد و در نهایت اگر نگاه و شناخت ما از آن نام مثبت باشد، در ذهن انسان اعتماد حاصل می شود و وقتیکه اعتماد حاصل شد محصولات جدید آنرا گاه بدون بررسی خرید می کنند

 مدرس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

استاد زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

سخنران زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

تدریس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

آموزش زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

چون آن نام را دوست دارند !و نتیجه اعتماد داشتن، دوست داشتن است.


اما چطور می شود در ابتدا نامی را انتخاب کرد که دوست داشتنی باشد؟


نام های زیبا چه نام هائی هستند؟ آیا انتخاب یک نام مشابه نام آمریکائی معتبر برای یک کالای ایرانی در ذهن یک ایرانی که فارسی زبان است و شاید انگلیسی هم بلد نباشد می تواند نام خوبی باشد؟


در دنیای تجارت هم ما نیاز داریم که یک نام تجاری داشته باشیم تا شناخته شویم. یک نام تجاری یا یک برند اهمیت بسیار زیادی در امر بازاریابی و فروش دارد. زیرا اگر نام تجاری شما به اندازه کافی معتبر و مشهور باشد فرایند فروش کالا یا سرویس به آسانی انجام می پذیرد و سهم بیشتری از بازار کالا و خدمات را در اختیار خواهید داشت.


برای مشهور شدن نام تجاری یا برند باید از مدیریت برند و برندسازی استفاده کرد. برندسازی یا برندینگ بکارگیری استراتژی مخصوص برای هویت بخشی و معنادهی به نام تجاری می باشد.


اما فرصت یا تهدید در زمینه برندسازی اینکه روش یا الگوی ثابتی برای برندسازی وجود ندارد و این فرایند پیچیدگیهای خاص خود را دارد و در این بین موفقیت از آن کسانی است که بتوانند الگوئی موفق و محلی برای نام تجاری خود بیابند. زیرا اساسا هدف از برندسازی جداکردن محصول یا سرویس شما با سایر رقبای بازاری می باشد.


بطور کلی برای برندسازی حرفه ای و پرکشش باید این ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شدن. ۲- همکاری کردن. ۳- نوآوری کردن. ۴- اعتبار بخشیدن. ۵- فرهنگ سازی کردن.


هرکاری ابزار خاص خود را دارد تا بتوان با آن ابزارها یک کار خوب انجام داد. برندسازی نیز نیاز به ابزار خاص خود دارد تا بتوان نسبت به رقبا مدیرت برند بهتری ارائه داد. هشت ابزار شناخته شده در برندسازی وجود دارد که عبارتند از: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری


این ابزارها در برندسازی اینترنتی هم کارکرد خود را نسبتا حفظ کرده اند. برای مثال تبلیغات اینترنتی، پشتیبانی اینترنتی با تیکت، ایمیل و چت، بازاریابی اینترنتی، بازارسازی اینترنتی، فروشگاه اینترنتی، پرداخت آنلاین، پشتیبانی مشتری، طراحی لوگو بنر و کاتالوگ دیجیتالی، فعالیت و پشتیبانی در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگوی مرتبط با محصول یا سرویس و…

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ

اهمیت لوگو و فونت در برندسازی و بازاریابی

استاد برند   استاد برندسازی   استاد برندینگ   آکادمی برند 

استاد برند استاد برندسازی

خلاقیت و نواوری همیشه حرف نخست را در زمینه برندسازی می زند. به بیان ساده تر روش های بسیار متنوع و گوناگونی در زمینه برندسازی می توان پیدا کرد.


اهمیت لوگو و فونت در برندسازی و بازاریابی


برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی نگاه تازه ای است به مشکلات موجود در برندسازی اینترنتی، بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی در ایران  اهمیت لوگو و فونت در برندسازی و بازاریابی

برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی نگاه تازه ای است به مشکلات موجود در برندسازی اینترنتی، بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی در ایران

لوگو و فونت نیز یکی از روشهای برندسازی می باشد. با طرز نوشتن خاص یک کلمه یا تمام نام شرکت بصورت گرافیکی می توان یک لوگوی زیبا و ماندگار ایجاد کرد که مهم ترین ابزار در برندسازی می باشد. زیرا تنها کافی است مشتریان به ان لوگو عادت کنند و در ذهن بسپارند.


بنابراین بسیار اهمیت دارد که لوگویی زیبا که البته دارای تمام شاخصه های برندسازی باشد انتخاب شود. لوگویی که شامل اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شرکت باشد تا پس از رشد و توسعه شرکت نیازی به تغییری لوگو نباشد.


به همین خاطر شرکت هایی که در جستجوی فعالیت بلند مدت و رشد و توسعه پایدار هستند از همان ابتدا اهمیت خاصی به لوگو داده و در فراخوان های بزرگ از گرافیک کاران و کارشناسان خبره در زمینه برندسازی و بازاریابی استفاده می کنند تا بهترین لوگوی ممکنه مرتبط با فعالیت ها و محصولات شرکت تجاری انتخاب شود.


اجازه بدهید یکی از مشکلات موجود در برندسازی آنهم برای بنرد معتبری همچون پپسی را در ایران با یک مثال شرح دهم.


مدتی قبل من به همراه دوستم به یک ساندویچی در منطقه ۲۲ تهران رفتیم و طبق معمول یک نوشابه در کنار ساندویچ سفارش دادیم که عکس آنرا مشاهده می فرمایید.


اهمیت لوگو و فونت در برندسازی و بازاریابی یکی دیگر از موارد بسیار مهم در صنعت تبلیغات و بازاریابی می باشد.  اهمیت لوگو و فونت در برندسازی و بازاریابی

اهمیت لوگو و فونت در برندسازی و بازاریابی یکی دیگر از موارد بسیار مهم در صنعت تبلیغات و بازاریابی می باشد.

این ساندویچی یکی از ساندویچی های قدیمی در منطقه ۲۲ می باشد که در کنار قیمت مناسب خاطرات خوبی را از دوران نوجوانی برای ما به همراه داشت.


اهمیت لوگو و فونت در برندسازی و بازاریابی یکی دیگر از موارد بسیار مهم در صنعت تبلیغات و بازاریابی می باشد.  اهمیت لوگو و فونت در برندسازی و بازاریابی

اهمیت لوگو و فونت در برندسازی و بازاریابی یکی دیگر از موارد بسیار مهم در صنعت تبلیغات و بازاریابی می باشد.

همانطور که در هر دو عکس بالا مشاهده می کنید من از هر دو فونت فارسی و انگلیسی برند PEPSI عکس انداخته ام. هر دو فونت انگلیسی و فارسی به دو صورت مختلف نوشته شده اند و این یعنی بزرگترین اشتباه در برندسازی.


 


نشان تجاری نوشابه پپسی  اهمیت لوگو و فونت در برندسازی و بازاریابی

نشان تجاری نوشابه پپسی

 


دو فونت متفاوت می تواند باعث گیجی و سردرگمی مشتری شده و احتمال احساس تقلبی بودن محصول در ذهن مشتری را افزایش دهد و محصولی که تقلبی ان موجود باشد حتی تمایل به خرید جنس واقعی را نیز کاهش می دهد. زیرا مشتری نگران است که نکند جنس اصلیهم تقلبی باشد. پس با خیال راحت سراغ برندهایی می رود که تقلبی آن در بازار وجود ندارد!


پس کوشش برای از بین بردن برندهای تقلبی یکی از وظایف اصلی شرکتها در محافظت از اعتبار برندشان می باشد.


البته بدلیل تحریم ها روشن نیست که این دو نوع فونت واقعا نماینده رسمی شرکت پپسی در ایران هستند، یا شاید گفته شود که از لوگوی عربی پپسی برای بازار ایران نیز استفاده شدهف در حالی که اولا در زبان عربی حرف پ وجود ندارد و دوم اینکه در زبان عربی برای تبلیغات پپسی از واژه بیبسی استفاده می شود.


 مدرس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

استاد زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

سخنران زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

تدریس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

آموزش زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir


در هر صورت در دوران پساتحریم و با توجه به بازار ۷۵ میلیونی ایران و همچنین وجود رقبای قدرتمندی همچون کوکاکولا و کانادادرای ضرورت بررسی لوگوی فارسی پپسی در بازار ایران دوچندان می شود.


 

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ

مدرس برند   مدرس برندسازی   مدرس برندینگ   آکادمی برند 


استاد برند



  به روز بودن یکی از شرایط اصلی موفقیت در دنیا امروز می باشد. کسب و کار و تجارت نیز یکی از بخش های حیاتی زندگی ماست که بدون کار نمی توانیم درامدی برای گذران زندگی شهری امروز داشته باشیم. با افزایش درآمد رفاه نیز افزایش خواهد یافت و برای افزایش درامد باید مشتری را قانع کرد که بهتراز رقبا هستید و برندسازی مهم ترین گام برای افزایش فروش و جذب مشتری جدید و تبدیل مشتری جدید به مشتری وفادار می باشد.

مقاله برندسازی – مقاله بازاریابی – مقاله بازارسازی

 مدرس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

استاد زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

سخنران زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

تدریس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

آموزش زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

مقاله برندسازی - مقاله بازاریابی - مقاله بازارسازی، برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی مقاله برندسازی مقاله برندسازی - مقاله بازاریابی - مقاله بازارسازی

مقاله برندسازی – مقاله بازاریابی – مقاله بازارسازی، برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی

در واقع ما هر روش منطقی را باید بکارگیریم تا اعتماد و اعتبار برند خود را ازفایش دهیم. وقتی برند ما توسعه پیدا کرد نیازی به هزینه های گزاف برای فروش محصول نداریم و مشتری با دیدن برند ما محصول ما را خریداری خواهد نمود

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ