مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی

آموزش برند دوره برند کلاسهای برند آموزش برند سازی

مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی

آموزش برند دوره برند کلاسهای برند آموزش برند سازی

مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی

آموزش برند دوره برند کلاسهای برند آموزش برند سازی
مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی
رند سازی خدمات برند سازی کالا برندسازی درون سازمانی برندسازی و بازاریابی اینترنتی برندینگ, مقالات برند
09121724677
09128724677
مدرس برند
بهزاد حسین عباسی
behzadabbasi.ir

استاد آموزش برندینگ مدرس آموزش برند تدریس برند

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ

برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی

 استاد آموزش   برندینگ  مدرس آموزش برند   تدریس برند

استاد آموزش برندینگ

برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی نگاه تازه ای است به مشکلات موجود در برندسازی اینترنتی، بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی در ایران

 


چطور می توانیم برند خود را در اینترنت گسترش دهیم؟ آیا می توان برندسازی اینترنتی کرد؟ روش های بازاریابی در اینترنت چگونه است؟ چطور می توان محصول خود را در اینترنت فروخت؟


اینها پرسش هایی هستند که با خواندن این مقاله بهترین پاسخ را دریافت خواهید نمود.


برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی نگاه تازه ای است به مشکلات موجود در برندسازی اینترنتی در ایران برندسازی اینترنتی برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی

برندسازی اینترنتی از نوع ایرانی نگاه تازه ای است به مشکلات موجود در برندسازی اینترنتی در ایران

هر چیزی در دنیای امروز ما برای خود یک نام دارد. حتی وقتی یک سیاره یا ستاره کوچک در کهکشان ها یافت می شود برای آن یک نام می گذارند.


اما چرا ما هر چیزی را نامگذاری می کنیم؟


برای اینکه بتوانیم آنرا بشناسیم. وقتی یک نامی بسیار مشهور شود دیگر همه آنرا می شناسند و وقتی شناخت حاصل شود یک نوع نگاه خاص نسبت به آن شکل می گیرد و در نهایت اگر نگاه و شناخت ما از آن نام مثبت باشد، در ذهن انسان اعتماد حاصل می شود و وقتیکه اعتماد حاصل شد محصولات جدید آنرا گاه بدون بررسی خرید می کنند

 مدرس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

استاد زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

سخنران زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

تدریس زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

آموزش زبان بدن در اصول و فنون مذاکره

  مدرس ویزیتوری سخنران تدریس ویزیتوری استاد تدریس ویزیتوری تدریس ویزیتوری معلم ویزیتوری

  آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری 

آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری آموزش فروشندگی و ویزیتوری

 بهزاد حسین عباسی

مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن

معلم اصول و فنون مذاکره زبان بدن

استاد  اصول و فنون مذاکره زبان بدن

سخنران اصول و فنون مذاکرات تجاری زبان بدن و مدرس مدیریت استاد مدیریت ارتباط با مشتری CRM

مدرس بازاریابی 

معلم بازاریابی 

مدرس برند

مدرس فروش برندینگ مدرس اصول و فنون مذاکره زبان بدن 

مدرس مدیریت ارتباط با مشتری

هماهنگی جهت برگزاری سمینارهای سازمانی


با ما تماس بگیرید 

مدیر برنامه ها جواد حسنی

09121724677

09128724677

behzadabbasi.ir

چون آن نام را دوست دارند !و نتیجه اعتماد داشتن، دوست داشتن است.


اما چطور می شود در ابتدا نامی را انتخاب کرد که دوست داشتنی باشد؟


نام های زیبا چه نام هائی هستند؟ آیا انتخاب یک نام مشابه نام آمریکائی معتبر برای یک کالای ایرانی در ذهن یک ایرانی که فارسی زبان است و شاید انگلیسی هم بلد نباشد می تواند نام خوبی باشد؟


در دنیای تجارت هم ما نیاز داریم که یک نام تجاری داشته باشیم تا شناخته شویم. یک نام تجاری یا یک برند اهمیت بسیار زیادی در امر بازاریابی و فروش دارد. زیرا اگر نام تجاری شما به اندازه کافی معتبر و مشهور باشد فرایند فروش کالا یا سرویس به آسانی انجام می پذیرد و سهم بیشتری از بازار کالا و خدمات را در اختیار خواهید داشت.


برای مشهور شدن نام تجاری یا برند باید از مدیریت برند و برندسازی استفاده کرد. برندسازی یا برندینگ بکارگیری استراتژی مخصوص برای هویت بخشی و معنادهی به نام تجاری می باشد.


اما فرصت یا تهدید در زمینه برندسازی اینکه روش یا الگوی ثابتی برای برندسازی وجود ندارد و این فرایند پیچیدگیهای خاص خود را دارد و در این بین موفقیت از آن کسانی است که بتوانند الگوئی موفق و محلی برای نام تجاری خود بیابند. زیرا اساسا هدف از برندسازی جداکردن محصول یا سرویس شما با سایر رقبای بازاری می باشد.


بطور کلی برای برندسازی حرفه ای و پرکشش باید این ۵ اصل را رعایت کنید: ۱- متمایز شدن. ۲- همکاری کردن. ۳- نوآوری کردن. ۴- اعتبار بخشیدن. ۵- فرهنگ سازی کردن.


هرکاری ابزار خاص خود را دارد تا بتوان با آن ابزارها یک کار خوب انجام داد. برندسازی نیز نیاز به ابزار خاص خود دارد تا بتوان نسبت به رقبا مدیرت برند بهتری ارائه داد. هشت ابزار شناخته شده در برندسازی وجود دارد که عبارتند از: تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، بازاریابی مستقیم، فروش شخصی، بسته بندی، رویدادها و حامی گری، خدمات مشتری


این ابزارها در برندسازی اینترنتی هم کارکرد خود را نسبتا حفظ کرده اند. برای مثال تبلیغات اینترنتی، پشتیبانی اینترنتی با تیکت، ایمیل و چت، بازاریابی اینترنتی، بازارسازی اینترنتی، فروشگاه اینترنتی، پرداخت آنلاین، پشتیبانی مشتری، طراحی لوگو بنر و کاتالوگ دیجیتالی، فعالیت و پشتیبانی در شبکه های اجتماعی و تالارهای گفتگوی مرتبط با محصول یا سرویس و…

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ

استاد آموزش

برندینگ

تدریس برند

مدرس آموزش برند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی