مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی

آموزش برند دوره برند کلاسهای برند آموزش برند سازی

مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی

آموزش برند دوره برند کلاسهای برند آموزش برند سازی

مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی

آموزش برند دوره برند کلاسهای برند آموزش برند سازی
مدرس برند استاد برند مدرس برندینگ استاد برندینگ برندسازی
رند سازی خدمات برند سازی کالا برندسازی درون سازمانی برندسازی و بازاریابی اینترنتی برندینگ, مقالات برند
09121724677
09128724677
مدرس برند
بهزاد حسین عباسی
behzadabbasi.ir

مدرس برند مدرس برند مدرس برند مدرس برند

چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۴ ب.ظ

محتوای اثربخش

مدرس برند 

مدرس برند

می گویند محتوا پادشاه است و این کاملا درست است. زیرا شما باید بازدیدکننده را قانع کنید که شما بهترین هستید و در فضای دیجیتالی ایران که اینترنتی کُند دارد متن بهترین روش انتقال پیام و برندسازی می باشد!


یک متن مناسب که در چند جمله پیغام خود را به بهترین روش برساند کارائیش از هزار ان ویدئو بیشتر است. البته متنی که خواندنش آسان باشد و همانطور که در بالاتر گفته شد رنگ مناسب داشته باشد و همچنین هارمونی دلنشینی با رنگ پس زمینه داشته باشد.


کلمات و جملات مهم درست تر و دارای رنگ متفاوتی باشند. از کدهای h به درستی در جای مناسب متن استفاده شود.


کلمات کلیدی و پیوند داخلی و خارجی


در فرایند برندسازی اینترنتی کلمات کلیدی اهمیت بسیار زیادی دارند. وجود کلمات کلیدی در متون وب سایت باعث رشد وب سایت در نتایج موتورهای جستجو می شود. موتورهای جستجو همان جائی است که ستاره اقبال شما را درخشان کرده و باعث جلب توجه هزاران هزارن افرادی می شود که هر روز یا در آن واحد در هر گوشه از ایران یا جهان به دنبال محصول یا سرویس شما می گردند .


 


بک لینک


پیوند مهم ترین عامل موفقیت در دنیای واقعی می باشد و این قانون در دنیای مجازی هم انتقال یافته است. پیوند از سایتهای بزرگ باعث سرشناس شدن وب سایت شما می شود و پیوند از سایتهای بزرگی که در راستای فعالیت سایت شما هستند اثربخشی کار را بسیار بیشتر می کند. به این نوع پیوندها بک لینک می گویند.


برای مثال رنک سایت  www.SkilTech.org   رتبه ۶ از ۱۰ گوگل می باشد و رنک سایت  www.FutureFarmOnline.com 8 از ۱۰ گوگل .


 


اعتماد سازی و مجوزهای لازم


یک نام باید معتبر باشد تا مشهور شود. نام وب سایت و دامنه هم باید اعتبار داشته باشد تا بازدیدکننده آنرا بپذیرد. روشهای مختلفی در اعتبار بخشی به نام اینترنتی وجود دارند که روش معمول و جهانی آن استفاده از SSL می باشد.


اس اس ال یکی از پروتکل های مهم در ایجاد امنیت ارتباطات راه دور از طریق اینترنت می باشد که بازدیدکننده را مطمئن می کند که اطلاعات وی به سرقت نخواهد رفت و سوء استفاده نخواهد شد. سایتهائی که دارای این پروتوکل باشند در ابتدای آدرس انها یک S اضافه بصورت ذیل وجود دارد


https://


از نمونه های اعتمادسازی اینترنتی از نوع ایرانی را می توان به ثبت سایت در ستاد ساماندهی وب سایتهای اینترنتی www.Samandehi.ir و همچنین نماد اعتماد الکترونیک  www.enamad.ir  نام برد.


همچنین حضور در انجمن های صنفی مانند انجمن علمی تجارت الکترونیک www.ieca.ir و انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی www.eanjoman.com باعث افزایش اعتماد سازی و حسن شهرت برند می شود. علاوه بر آن باعث آگاهی بیشتر و دستیبابی به دستاوردهای روز در زمینه کسب و کار اینترنتی می شود.


اما هنوزم که هنوزه قراردادن یک نشانی دفتر کار بصورت فیزیکی و تلفن ثابت مهم ترین عوامل اعتماد سازی در اینترنت می باشد.


 

  • مدرس برند برندینگ استاد برند برندینگ

مدرس برند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی